Medicamente pentru greata - tratament pentru greata


Medicamente si tratament pentru greata sau rau la stomac. Eu ma tratez in prima faza cu lamaie. Daca nu trece iau medicament Emetiral drajeuri sau supozitoare. Am mai luat si Metoclopramid.

Starea de greata este enervanta, o simti in stomac si se lasa de cele mai multe ori cu varsaturi. Cauzele pentru care ne este rau de la stomac sau avem greata sunt diverse, de cele mai multe ori este vorba de indigestie, dar pot sa fie si alte afectiuni de vina, mai ales atunci cand ai febra sau cand tusesti. Greata poti sa ai si dupa un eveniment, de la consumul de lichide in exces.

Se spune ca cel mai bun tratament este sa previi. Tu cum te tratezi de greata si ce medicamente iti cumperi de la farmacie. Ma intereseaza si tratamente cu produse naturiste sau cu leacuri babesti.

Articole similare:



5 comentarii :

denisa ,  23 octombrie 2009, 08:42  

pentru stari de greata si varsaturi medicament Motilium 10 si Emetiral
am luat si sunt bune
sau zeama de lamaie in cazul in care medicamente prin casa si la farmacie este inchis

Anonim ,  23 octombrie 2009, 08:44  

greata faci si de la toxiinfectie alimentara
vedeti ca medicamentele dau si ele greata si nu luati fara recomandarea medicului sau fara sa cititi prospectul

Sanatate multa

Anonim ,  17 martie 2012, 18:14  

Emetiral cred eu k este cel mai bun.am incercat si isi face efectul

Anonim ,  26 aprilie 2012, 20:41  

eu dupa ce am mancat un ou ochii moale ma lovit o greata si nu stiu ce sa iau

Trimiteţi un comentariu