Dieta Catalin Botezatu a slabit 6 kg cu ceai Zein - Cum slabesti in 2 saptamani 6 kg


Dieta CatalinBotezatu a slabit 6 kg in 2 saptamani si 7 zile cu ceaiul Zein. Botezatu este dependent de ceai.

Bote s-a ingrasat si a hotarat sa dea jos kilogramele cu o dieta originala bazata pe ceai. Designer-ul bea o cana dimineata, pe stomacul gol, si inca una seara, inainte de culcare.

A slabit 6 kilograme fara sa renunte la alimentele de baza, carne, paine, catofi, etc, cu ceaiul Zein. Colesterolul a scazut la jumatate.

Creatorul de moda se poate lauda acum cu o silueta de invidiat, care sigur va fi apreciata si de iubita lui, frumoasa Bianca Dragusanu, care nu stim ce dieta tine, dar are un trup de invidiat.

Vezi si noul sirop pentru slabire rapida

De unde cumpar CEAI ZEIN pentru slabit, ma intereseaza acest ceai miraculos pe care la folosit Botezatu.

Articole similare:



230 comentarii :

«Cel mai vechi ‹Mai vechi 1 – 200 din 230 Mai noi› Cele mai noi»
roxana ,  21 octombrie 2009, 10:42  

CEAI ZEIN nu gasiti la farmacie
am o matusa care a cumparat acest ceai dar nu stiu de unde
o sa o sun si o sa va spun
stiu ca a slabit cu ZEIN vreo 5 kilograme in 2 luni, dar trebuie sa bei permanent

Anonim ,  21 octombrie 2009, 10:44  

Ceaiul Zein poate fi comandat pe internet
am vazut cateva anunturi
o sa caut
nu stiam ca e bun si ca poti sa mananci ce vrei si tot slabesti
decat medicamente mai bine Ceai ZEIN

lili ,  21 octombrie 2009, 10:52  

Botezatu a zis in emisiunea lui Mihai Morar ca Ceaiul ZEIN se gaseste numai in SPA-uri

in Brasov unde este SPA sa cumpar ceai ZEIN ?

zein ceai ,  21 octombrie 2009, 13:04  

ceai ZEIN gasiti sa cumparati de pe internet
ceaiul zein costa 2.5 euro, poate gasiti si mai scump
eu am luat acum 6 luni
e facut de ZEIN Pharma
o sa caut adresa sa va zic de unde am luat

Anonim ,  21 octombrie 2009, 13:04  

faceti sport si lasati ceaiurile si dietele cu zein
e o minciuna, nu ai cum sa slabesti daca mananci carne si multa paine, chiar daca bei toata ziua ceai

Anonim ,  21 octombrie 2009, 14:41  

dupa ce site se pot cumpara? eu am vazut pe zeinpharma.de si costa vreo 15 euro...parca

Anonim ,  21 octombrie 2009, 15:46  

daca vrea cineva sa slabeasca cu adevarat faceti mult sport nu mancati multa paine si nu mai mancati nimic dupa ora 18.

Anonim ,  21 octombrie 2009, 15:57  

Catalin Botezatu a slabit nu de la Ceaiul ZEIN
a slabit de la prea mult sex cu Bianca Dragusanu
voi nu vedeti ca e terminat?

Anonim ,  21 octombrie 2009, 16:39  

vreau sa cumpar ceai zein in suceava de unde pot cumpara?
si cat costa?

Anonim ,  21 octombrie 2009, 18:37  

Vreau si eu sa incerc.. Sunt din bucuresti si nu stiu de unde sa iau si nici spa-uri nu stiu prea multe.. Il comand dupa internet, dar de unde?????

Anonim ,  21 octombrie 2009, 18:52  

Am gasit un site (zeinherbal.ro) unde este prezentat acest ceai; costa 16 euro si este recomandat sa fie consumat impreuna cu capsulele Zein (30 euro cutia).Se comercializeaza prin cateva centre Spa din Bucuresti,Braila si Brasov

Anonim ,  22 octombrie 2009, 16:23  

ceiul zein se poate gasi in spa in bucuresti si brasov

poti face comanda din spa de pe site ww.zeinherbal.ro

ceaiul Zein costa aproximativ 65 de lei si se trimite prin posta

trebuie sa iei atat ceaiul cat si capsulele o cana seara una dimineata si capsulele una dimineata la 2 ore dupa ceai Zein

Anonim ,  22 octombrie 2009, 18:30  

dupa cum am citit la zein.de adica mai bine spus zeinpharma.de aceasta este o firma care produce capsule.eu am citit despre capsule de supa de varza, cica cu ele s-ar slabi cred ca mai sanatoasa ar fi atunci supa de varza....si muuuult sex la felul 2 (ca si cel mentionat mai sus). :))))

ionut 22 octombrie 2009, 21:24  

Vand ceai Zein pt. slabit si reducerea colesterolului, nu are efecte secundare..dak nu sunteti multumiti puteti returna coletul, fiind despagubiti...import Germania.Pret cutie 70 ron.
nr tel 0731476840.
distribui oriunde in tara

Anonim ,  23 octombrie 2009, 14:26  

Am sa incerc si eu acest ceai,pana acum am folosit ceaiul negru si cel verde ,amandoua sunt bune dar vreau sa vad ce rezultate da ceaiul zein .

Anonim ,  24 octombrie 2009, 14:15  

am ceai ul 100ron cutia,pt ce i din bucuresti 0726811551

IMUNOSTIM PLAFAR, ,  25 octombrie 2009, 22:44  

Ceai Zein Germania- 90 RON
www.farmacie-naturista.ro
0745189768
BUCURESTI, SOS COLENTINA 2C, BL 4, SC A, PARTER

Anonim ,  26 octombrie 2009, 00:53  

am slabit facand mult sex. cel mai bun medicament . va jur ca nui gluma. am avut 80 kg la 1 m 50 si am slabit pana la 50 kg intro luna facand numai sex.pe langa barbat mai am si un amant si asa ziua cat si noaptea numai sex.va recomand medicamentul pulicilina cu ser coios cel mai indicat.va astept sami ziceti ca aratati ok. va pup .ma numesc ana mai mulñt nu va zic .

Anonim ,  27 octombrie 2009, 18:47  

Ceaiul se gaseste la salonul sotiei lui Borcea, salonul se numeste Michelle, si este in dorobanti. Costa 70 lei si se ia impreuna cu pastile se slabit zein.

Anonim ,  28 octombrie 2009, 21:37  

normal ca ati inceput o campanie bine tintita; Sexul masculin, ca femeile sunt oricum curioase;De ce nu am folosi ceaiul impreuna cu capsula de slabit sau cu li da sau cu insula tineretii? aceleasi efecte vom obtine si sunt mult mai ieftine.Aruncam banii pe toate porcariile care apar, numai ca a slabit borcea (dar vedeti ca ceaiul se gaseste si la salonul sotiei lui....evident)sau ca a slabit Botezatu, dar ....ma abtin; Deci se poate slabi si fara ceaiurile astea; Mai bine va luati un ceai gastro intestinal si veti obtine aceleasi efecte, dar la un pret mult mai avantajos

IMUNOSTIM PLAFAR 29 octombrie 2009, 22:04  

intra pe www.farmacie-naturista.ro,fa-ti un cont si lanseaza comanda.Vei avea 5% reducere!
Si nu numai...Cauta si celelalte produse aflate la promotie!!!tel 0745189768/ 0212423312

Anonim ,  30 octombrie 2009, 15:15  

VAND CEAI ZEIN 100 RON CUTIA
PT COMENZI VALI_212@YAHOO.COM

Anonim ,  30 octombrie 2009, 17:03  

nu faceti comenzi la necunoscuti; eu mi-am luat tzapa cu 6milioane; mi-au trimis alte ceaiuri

Anonim ,  30 octombrie 2009, 21:22  

am cumparat zein cu 70 de ron cutia am luat ca pacala 8 cutii am dat 560 de ron si am gasit undeva in bucuresti tot acelasi ceai aceleasi cutii cu 6 ron cutia .sa le fie rusine la cei care le vand cu pretul asta profitand de disperarea persoanelor supraponderale care ar da oricat sa slabeasca cateva kg.eu nu zic sa nu castigi dar nu in halul asta.mai informati-va pe internet despre aceste ceaiuri unde si cum le gasiti.

Anonim ,  30 octombrie 2009, 21:26  

pt CODRUTA.MA NUMESC VIOLETA LASA-TI NUMARUL DE TELEFON SI TE SUN EU SI ITI SPUN UNDE POTI COMANDA CEAIUL ZEIN LA PRET DE 6 RON CUTIA

Anonim ,  31 octombrie 2009, 16:10  

vreau si eu cu 6 ron cutia, ileanapre@yahoo.com, insa nu prea mi vine a crede ca e vb de acelasi ceai...

Anonim ,  1 noiembrie 2009, 01:07  

sant codruta nr meu de tel este 0721326194 sa nu faceti glume va rog sa nu ma sunati in bajocura numai pt violeta este valabil.mersi mult de tot .

Anonim ,  1 noiembrie 2009, 21:00  

draga Codruta mi ai dat un nr de telefon gresit si mi a raspuns un barbat asa ca tu esti cea distrata eu nu ,eu sunt o femeie serioasa in varsta nu face glume de aste cu mine astept numarul tau.sau id de mes

Anonim ,  2 noiembrie 2009, 23:39  

fetelor sunteti disperate sa slabiti, insa degeaba comentati ca se vinde la un pret mai mare; de la distribuitor il luati cu 60 fara tva; comerciantii ce sa mai castige? experienta?

Anonim ,  8 noiembrie 2009, 05:29  

vreau si eu ceai zein cu 6ron cutia , te rog contacteaza-ma/id de yahoo.kalired69.multumesc

Anonim ,  9 noiembrie 2009, 22:41  

Eu am slait 7 kg cu zein ,am comandat 2 cutii pentru o luna si am slabit 7 kg.Aveti grijaq de unde comandati ca am vazut ca se dau multe tzepe,eu mi-am cumparat de la distribuitor autorizat,de aici:http://www.zeinherbaltea.blogspot.com/

imunostim plafar ,  11 noiembrie 2009, 11:12  

www.farmacie-naturista.ro Comandati direct pe site sau puteti veni direct la magazinul nostru din Sos Colentina 2C
Ceai Zein si capsule Zein direct de la distribuitorul autorizat.0745189768

Anonim ,  11 noiembrie 2009, 18:32  

sunt violeta care am scris mai sus ca am cumparat ceai cu 70 de roni ,am facut comanda prin telefon la numarul de mai sus pe care vi l scriu sa nu luati aceeasi teapa 0731476840,primind coletul pe cutia de ceai era scris distribuitorul care era in bucuresti nu germania cum scrie el,si aceleasi ceai pe care mi l a trimis el cu 70 de ron l am cumparat cu 5,75 ron.nu stiu daca este vorba de ceaiul lui botezatu ,dar ceaiul de 70 ron pe care mi l a trimis acest HOT l am cumparat cu 5,75 .sunt foarte nervoasa k poate sa existe asemenea infractori care profita de increderea oamenilor disperati sa slabeasca.cand am fost azi la distribuitor k cutia mea de ceai in mana si k facturile nu le venea sa creada k am dat atat si au pufnit in ras.am trimis pe cineva azi sa cumpere de acolo.SA TI CUMPERI LUMANARI BAIATULE DE MILIOANELE PE CARE TI LE AM DAT .

Anonim ,  11 noiembrie 2009, 19:48  

f aoarte urat din partea lui care afacut asa ceva .dupa ce sant saraci bieti oameni va mai bateti joc de oameni.sant codruta scuzama doamna violeta dar acela era unchiul meu eu momentan nu am telefon dar el nu era deacord cu asa ceva si deacea a spus ca este gresala.sper ca saptamana viitoare sami iau un telefon.deaia am vrut ceai ca am aproape 70 kg si 1,51 inaltime am 21 ani va sarut doamna violeta si inca o data scuze.

Anonim ,  11 noiembrie 2009, 22:53  

Buna Violeta..Te rog sa imi spui si mie de unde pot lua ceaiul Zein cu 6 lei :D, amaretta2005@yahoo.com, Multumesc anticipat!

Anonim ,  11 noiembrie 2009, 23:23  

dna violeta,de unde pot lua ceaiul cu 6 lei?
multumesc mult
adriana_despa_29@yahoo.com

liana braila ,  12 noiembrie 2009, 13:11  

dna violeta,de unde pot lua ceaiul cu 6 lei? va multumesc mult liana_sibiu@yahoo.com

Anonim ,  12 noiembrie 2009, 13:24  

dna violeta,de unde pot lua ceaiul cu 6 lei?
multumesc mult
decisartemiza@yahoo.com

Anonim ,  12 noiembrie 2009, 13:47  

dna violeta,de unde pot lua ceaiul cu 6 lei?
multumesc mult
tarau_nikos@yahoo.com

Anonim ,  12 noiembrie 2009, 13:54  

buna Violeta spune mi si mie de unde ai luat ceaiul te rog.crina.paun@yahoo.ca

Anonim ,  12 noiembrie 2009, 14:03  

de unde se poate lua ceaiul cu 6 ron?:D astept raspuns pe elly_creatza2007@yahoo.com .ms

Anonim ,  12 noiembrie 2009, 14:38  

de unde ati luat cu 6ron ceai ZEIN?astept raspuns pe rodiflor68@yahoo.com

Anonim ,  12 noiembrie 2009, 15:37  

buna la toata lumea! hai sa va lamuresc eu. nu exista ceai zein cu 6 lei. d na Violeta( care e o draguta) a comandat de la un anume tip pe internet ceaiul zein, insa dansei i a fost trimis un ceai normal de plante si dansa s a dus sa l verifice la un plafar unde costa 6 lei. DECI NU E VB DE CEAIUL ZEIN CU 6 LEI.

Ileana ,  12 noiembrie 2009, 18:30  

Si o prietena de a mea a comandat de pe un site ceai zein la pretul de 70ron si i-a trimis altceva...aveti grija,eu am comandat de aici:www.zeinherbaltea.blogspot.ro
Si mi-a trimis ceaiul original este un distribuitor autorizat.Da rezultate bune am slabit 4 kg si il iau de 2 sapt jumate.

Anonim ,  12 noiembrie 2009, 19:37  

Cine este interesat de ceaiuri si pastile Zein ma poate contacta pe zeinceai@yahoo.com

Anonim ,  12 noiembrie 2009, 20:58  

d-na violeta de unde pot lua ceaiul cu 6 ron?ma puteti pe id-ul de messenger lolita.lempik84
va multumesc.

Anonim ,  12 noiembrie 2009, 22:40  

buna... vreau sa stiu si eu daca a incercat cineva pe bune acest ceai si a dat rezultate ? pt ca din conversatiile astea nu mai stiu ce sa cred .. deci e bun sau nu ?

Anonim ,  12 noiembrie 2009, 23:44  

buna,
violeta am si eu o rugaminte, daca poti sa-mi trimiti si mie adresa, de unde ai luat ceaiul cu 6 ron,ca nu ma mai suport :(( giorgiana_smart@yahoo.com,

Anonim ,  12 noiembrie 2009, 23:48  

slabesti dar pui dublu pe tine la incercat o matusa dea mea .nu va prostiti si nu mai puneti botul faceti o dieta si nu mai mancati seara dupa 6 este mai vedeti ca da rezultate ,fac rost de o reteta si vo scriu .

Anonim ,  13 noiembrie 2009, 09:34  

nu exista ceai zein cu 6 ron, este vb de un alt ceai pe care l a comandat cu 70 ron, crezand ca e vb de zein si a fost la un plafar unde l a gasit cu 6 ron...DAR NU E ZEIN.

Anonim ,  13 noiembrie 2009, 15:28  

buna ziua! locuiesc in anglia si am tot citit si eu pe net despre ceaiul zein si am si vazut emisunea cu Botezatu. fiind interesat am cautat pe net sa cumpar si eu si am gasit in anglia cutie de 3 kg la pretul de 15 lire, faceti si voi calculul cat vine ( aprox. 90 ron). nu am verificat daca fac livrari si in romania dar va puteti uita si incerca. site-ul este ZEIN UK LTD si acolo gasiti si pastilele si multe alte produse zein.

Anonim ,  13 noiembrie 2009, 15:44  

Revin! sunt baiatul din anglia si cutia de 3 kg costa 15 lire (aprox 75 ron) nu cum am zis prima oara 90 ron. deci e mult mai rentabil sa il comandati de acolo si in plus stiti siguri ca primiti ce comandati (nu sunt ca romanii sa va promita ceva si sa va trimita altceva). BAFTA!!!

Anonim ,  13 noiembrie 2009, 15:55  

daca mergi la plafar si cumperi separat plantele din compozitia ceaiului zein,pe care apoi le combini, nu au acelasi efect?
intreb, poate stie cineva

Anonim ,  13 noiembrie 2009, 17:09  

buna cum asi putea sa fac si eu comanda din anglia de ceaiul te rog frumos sa-mi dami si mie o adresa.Multumesc mult.

Anonim ,  13 noiembrie 2009, 18:55  

ZEIN UK LTD asta e adresa, poti sa ii dai pe Google si sigur gasesti

Anonim ,  14 noiembrie 2009, 06:24  

azi am luat ceaiul si pastilele ZEIN dar sincer nustiu cum sale beau pe amandoua odata stie cineva ?
va rog sa-mi spuneti si mie MULTUMTSC.

Anonim ,  16 noiembrie 2009, 13:27  

Budi Invest
, sediu Bucuresti, puncte de lucru in toata tara,
0758 111114 / 0729546999 (telefon) 0213808013 (fax)
wiessam@libaromagri.ro

ceaiul se gaseste impreuna cu pastilele

Mihai ,  16 noiembrie 2009, 19:47  

Buna,

ceai zein - 67.7 ron / cutie
pastile zein - 130 ron / cutie


Traieste Bio Shop (distribuitor autorizat)
tel: 0723.642.322

Anonim ,  16 noiembrie 2009, 22:05  

disperate mai santeti va dati bani deageaba pe tot felul de p`rosti.si se mai zice si de criza .ma lasati.sant asa de obosit de mi se apleaca de ceaiul vostru sio alui catalin.jos cu umflati din tara.beti pur inamicul grasimi precis slabiti dar de puteri bafta

Anonim ,  16 noiembrie 2009, 23:11  

BUNA, eu sunt din Brasov si ma intereseaza si pe mine acest ceai,dar nu cu 70 de lei cutia. Va multumesc Rodica

Anonim ,  16 noiembrie 2009, 23:46  

atunci til dau cu 150 iti convine .dami adresa siti trimit pachetul.

Anonim ,  17 noiembrie 2009, 11:21  

Buna eu sunt la a treia zi de tratament si am slabit 3 kg. iau si ceaiul si pastilele. Eu leam cunpatat din plafar.aveti grija de unde cunparati .

Anonim ,  18 noiembrie 2009, 16:04  

adresa cea mai buna o poate da CATALIN BOTEZATU, daca vrea pe saitul lui

Anonim ,  21 noiembrie 2009, 01:35  

www.farmacie-naturista.ro
Comercializam CEAI ZEIN 73.15 RON si capsulele ZEIN 137.75 RON
Tot pe site-ul nostru gasiti mai multe oferte in functie de cantitatea comandata, pachete PROMO.Pentru cine este din Bucuresti , puteti face comanda pe site cu selectarea optiunii ,,ridicare din magazin''.
PLAFARUL are locatia in Sos Colentina 2C, BL4, SC A, PARTER, TEL 0745189768
PENTRU CONSULTATII: FR GABRIELA STEFANCU

Anonim ,  21 noiembrie 2009, 19:04  

Mai multe amanunte gasiti pe site-ul importatorului,zieinherbal.ro.Exista si o rubrica acolo intitulata 'De unde cumpar'( acolo exista o lista mai mare cu locuri de unde puteti cumpara in siguranta acest ceai).Eu mi-am facut comanda la naturaplant.ro(este acolo in lista)si l-am primit cu plata ramburs, prin curier.Daca va deranjati la burtica in primele zile nu va speriati,inseamna ca va curatati.Persoanelor care vor sa dea jos mai putin de 10 kg, le recomand sa ia doar ceaiul;celorlalte, care vor sa dea mai mult, ceai+pastile.Eu cred in acest tratament, mai ales ca unul ca Botezatu si ca Borcea, nu ar face reclama la un produs care sa nu fie bun,pt ca si-ar atrage ei reclama negativa si nu vad rostul.Eu sunt in a 2-a zi de ceai si ma simt f.bine.Mult succes! Ioana-Iasi

valentina ,  24 noiembrie 2009, 20:30  

pai daca aveti ceai de ce nu va dati numele si adresa scrieti anonim? cine are incredere la cate smecherii sunt pe net? o sa se bage si la farmacii fetelor mai asteptati un pic

Anonim ,  27 noiembrie 2009, 00:02  

da grasuna lumi gasesti in galati daca vrei iti trimit eu din irak.mama dar am ajuns o tara de grasi.aici in irak este ceai la 3 euro cutia.

Anonim ,  27 noiembrie 2009, 14:02  

vand ceai zein original din LIBAN 90 ron cutia ,pentru siguranta i-l livrez personal in bucuresti in tara prin curier contact:ggabimihai@gmail.com

Anonim ,  27 noiembrie 2009, 22:33  

vedeti-va de grasimea voastra.sant in italia si va voi trimite doamna ceai si pastile daca vreti fara bani.ionut .va pup

Anonim ,  28 noiembrie 2009, 22:19  

Eu am slabit 8kg in 20 zile cu pastilele Slim Down.Dupa multe incercari cu ceai zein si pastile de slabit,fara nici un rezultat,am gasit pastilele slim down de care sunt foarte multumita,o sa mai comand o cutie deorece mai am de dat 10 kg jos.Eu il comand de pe www.slimdown.ro

Anonim ,  29 noiembrie 2009, 01:55  

este vrajala nu va luati dupa toata lumea .dativa numele si adresele sa vedem cai adevarat.eu am un copil de 8 luni si sant foarte grasa la inltimea mea de aceea nu vreau medicamente sau ceaiuri incerc miscare si un regim de mancare am uitat sa precizez ca alptez deocamdata

Anonim ,  29 noiembrie 2009, 10:30  

E foarte bun slim down,se slabeste cu acest produs,eu am slabit 7kg .

Anonim ,  29 noiembrie 2009, 20:50  

Sunt Alexandra si mi-am comandat pastilele slim down,le iau de 6 zile si am slabit 2kg pana acum.Vad ca nu au reactii adverse ,ma simt bine.

krystal_noir ,  30 noiembrie 2009, 18:56  

buna numele meu este diana si sunt din slatina
am 22 de ani si 52 de kg.am inteles de la o prietena ca a dat rezultat f buna si curand o sa l incerc si eu .nu vreau sa slabesc decat 3 kg dar decat sa fac sport mai bine beau cateva zile ceai
acest ceai zein il puteti gasii in slatina la Aquarium Center SPA .nu stiu exact pretul dar am inteles ca e undeva intre 70 si 100 ron.
nu va mai luati dupa toti care scriu pt ca sunt minciuni.la distribuitor se gaseste undeva la 60 sau 65 ron.deci nu exista la 6 ron e probabil un alt ceai din plante cu acelasi nume dar cu un alt producator.daca sunteti interesati va pot trimite prin fan curier iar in buc il pot distribuii personal

crystal_noir ,  30 noiembrie 2009, 19:04  

ceaiul Zein, ei bine, el ajuta la digestie, elimina continuu toxinele si gazele, reducand deci greutatea corporala.

In plus, acest ceai regleaza nivelul colesterolului si al trigliceridelor. Ceaiul Zein contine musetel, fenicul, floare de vileta, petale de trandafir, roinita si rubarbura.

Anonim ,  2 decembrie 2009, 05:51  

FRATILOR , NU CUMPARATI CEAI ZEIN ...este o mare pacaleala pe bani multi...am ajuns in spital cu perfuzii din cauza acestui ceai. Iti provoaca o diaree puternica incat nu mai poti merge nicaieri...trebuie sa dormi pe WC. Desi am baut multe lichide , m-am deshidratat , mi-au crapat buzele , am pierdut mult calciu si magneziu ...am ajuns o epava...imi tremura carnea pe mine. Botezatu , minte ! Nu a luat niciodata Zein , altfel dormea pe WC ...

Anonim ,  3 decembrie 2009, 11:48  

si eu as dori ceai zein cu 6 ron cutia imi puteti trimite informatii pe adresa motzata_2@yahoo.com

Anonim ,  3 decembrie 2009, 14:55  

Ceai verde - ZEN CHAI, 20 plicuri (Fascinanta specialitate de ceai verde cu o aroma proaspata de mango si lamaie)
7,50 RON

-Ceai verde - ZEN CHAI, 20 plicuri -Ambalajul contine 20 de pliculete, 1, 75 gr/pliculet.-Greutate netto – 35 gr.-Ceaiul verde are o traditie de mii. Dragii mei, faceti confuzie intre acest ceai pe care l-am descris mai sus si ceaiul Zein. Amandoua exista dar sunt diferite atat ca pret,cat si ca si efecte, compozitie. Cine vrea sa slabeasca incearca diverse, atata timp cat sunt naturale, de ce nu? Pana la urma fiecare face ce doreste cu trupul sau. Eu nu am incercat nici unul dintre aceste ceaiuri dar ma interesa Zein. Sper sa fie ok. Contine musetel si alte cateva plante. Nu poate sa faca foarte rau. Aveti grija la ceaiul Zen, chinezesc.Poate ca acela da acele reactii adverse. O zi buna, fetelor!

Anonim ,  4 decembrie 2009, 15:58  

Ca si fetele de sus va recomand slim down,am slabit 8 kg impreuna cu sotia mea.

vali ,  4 decembrie 2009, 19:06  

Dragii mei ,eu am slabit cu un sirop de la fitday.Am reusit sa dau 10kg in 30 zile,este un sirop ieftin din plante medicinale f f buN.
Produsul il gasiti aici: http://syrupfitday.blogspot.com/

catrinel ,  5 decembrie 2009, 20:22  

Am vazut ca sunteti multi care va laudati ca ati slabit cu slim down,o sa ma laud si eu,am slabit cu el 9kg.Slabeam in fiecare zi si nu constientizam ca e posibil asa ceva,pana a trebuit sa imi iau haine cu numere mici,pt ca hainele mele nu-mi mai veneau.Ma bucura faptul ca este natural si in sfarsit un produs care da rezultatele promise.

Anonim ,  7 decembrie 2009, 15:31  

Metoda asta de slabit cu ZEIN e testata??? Mi se pare o slabire prea brusca, si nu prea e bine pentru ca produce un dezechilibru prea mare in organism.

Anonim ,  8 decembrie 2009, 00:09  

saitul este www.zeinherbal.ro Si eu mi-am luat de pe internet.Nr de tel de acolo este 021-3107030

anne-marie ,  11 decembrie 2009, 12:34  

Am slabit cu SLIM DOWN,sunt cele mai bune pastile de slabit.Am postat comentariu si pe site-ul lor: www.slimdown.ro

Anonim ,  12 decembrie 2009, 18:05  

Ceaiul Zein este foarte bun. Slabesti incet si sigur. Am dat pe cutie 88 lei dar merita.Oricum, ganditi-va inainte sa luati pastile de slabit, mai ales cele chinezesti, ele nu fac decat rau organismului. Ceaiul Zein este foarte bun, va spun asta tututor celor interesati si va rog sa ma credeti ca nu ii fac reclama.

Anonim ,  13 decembrie 2009, 00:05  

am cumparat ceaiul zein din Galati de la un salon numit migoto

Anonim ,  13 decembrie 2009, 22:05  

CEAI ZEIN DE VANZARE,CEAIUL ESTE NUMAI DIN PLANTE SI PETALE DE FLORI SI ESTE PRODUS IN LIBAN ,95 RON CUTIA ,LIVRARE GRATUITA IN BUCURESTI LA MINIM 2 CUTII, ggabimihai@yahoo.com

Anonim ,  15 decembrie 2009, 23:09  

vreau si eu un ceai dar facut de o Virgina poata ma suna la 0753513520 decu himen sa fie!

Anonim ,  17 decembrie 2009, 14:23  

si multe alte greseli. si inca ceva: nu luati slim down, am luat eu si nu se slabeste deloc

Anonim ,  18 decembrie 2009, 17:14  

http://ceaideslabit.com/ plus multe alte site uri...cauta si tu pe google si ai sa gasesti de unde poti cumpara ceaiul, au aparut o gramada de distribuitori

Anonim ,  21 decembrie 2009, 14:02  

Beau si eu ceai Zein de cel putin o luna.L-am comandat la un centru Spa din Brasov.In afara de faptul ca mi-a reglat tranzitul, n-am slabit nici un kg.Dimpotriva am cu 2 in plus.:(
De 3 zile am inceput capsule Slim Down.Sa vedem daca au efect, daca nu, jur ca nu mai dau banii pe prostii!Sport si gata!

Anonim ,  21 decembrie 2009, 17:06  

pe slim down, mai mult ca sigur ai dat banii degeaba!! 100% iti spun din proprie experienta

Anonim ,  22 decembrie 2009, 14:21  

nu mai cumparati ceai ca nu slabiti va zic eu din propria experienta .nici pastilele nu sat de nici un folos.stie cineva altceva ?cu care sa slabesti sigur.

Anonim ,  27 decembrie 2009, 14:23  

daca vei citi putin mai sus ai sa gasesti mai multe adrese de unde se poate cumpara ceaiul zein
costa in jur de 70 ron

Anonim ,  28 decembrie 2009, 00:06  

am ceai pt slabit foarte bun adus din italia.costa 100 RON.SA-MI DATI ADRESELE DACA VA INTERESEAZA.NICUSOR.

Anonim ,  4 ianuarie 2010, 13:58  

buna ziua am si eu o rugaminte la dvs dak se poate sa imi si raspundeti ar fi foarte amabil din partea dvs! mama mea are hipertensiune arteriala si akm 2ani s-a operat la riniki si unul i-a fost scos in cazul ei poate consuma acest ceai sau este contraindicat? va multumesc anticipat o zi buna si astept raspunsul dvs kat mai curand

Anonim ,  4 ianuarie 2010, 21:45  

minciuni, sa dai 70ron pe musetel si fenicul,trebuie sa fii prea tampit,am sora in germania plecata de 30de ani si imi spunea ca zein este firma care distribuie ceaiuri cum este la noi plafar.Poti lua musetel si fenicul sa bei dupa fiecare masa si iesi afara fara probleme

Anonim ,  5 ianuarie 2010, 18:41  

la plafar se gasesc pastile slim down?daca da,cat costa?

Anonim ,  5 ianuarie 2010, 18:59  

Am luat si eu miraculosul ceai Zein si nu am slabit absolut deloc.Am baut o cana dimineata si una seara inainte de culcare,si in paralel am tinut si dieta.Rezultate?ZERO!

Anonim ,  5 ianuarie 2010, 20:31  

nu luat slim down...sunt o porcarie. am luat eu si nu am slabit un gram

Anonim ,  6 ianuarie 2010, 01:23  

cu tablete REDUCTIL slabesti pana la 15 kg intr-o luna. pret 100 lei (1 000 000). se gaseste la farmacii. anuleaza pofta de mancare.succes. daca vrei mai multe pareri despre diete intra pe "FORUM KUDIKA".

Anonim ,  6 ianuarie 2010, 09:03  

sunt cele mai periculoase pastilele reductil. cititi prospectul sa vedeti acolo reactii adverse. au aceeasi substanta ca si capsula de slabit. sibutramina...nu luat reductil...

Anonim ,  6 ianuarie 2010, 09:45  

O sa incerc si eu acest ceai cu toate ca nu pre cred in mare efect.Eu am mai tinut cura anul trecut fara ceaiuri si slabisem intr-o saptamana 3kg.Mancam doar legume fructe peste si pui fiert sau la gratar.Paine zero. Apa multa min.2 litri pe zii si o jumatate de ora pe zi exercitii fizice. cred ca este cel mai sanatos.BAFTA!

Anonim ,  6 ianuarie 2010, 09:48  

AM SLABIT CU REDUCTIL,FARA NICI O REACTIE ADVERSA! MEDICUL IL RECOMANDA SUPRAPONDERALILOR, FOARTE MULTE FETE TINERE IL FOLOSESC.

Anonim ,  6 ianuarie 2010, 16:00  

Deci concluzia finala , din cate vad , este sa ne indragostim de superba blonda a lui Bote si sex cat incape , de 3 ori/zi si o data seara::))!
Bafta la toti si kilograme cat mai putine!

Anonim ,  7 ianuarie 2010, 11:26  

CINE A SCRIS IN DATA DE 6 IAN ORA 16:00 ESTE BARBAT?PT CASANT FEMEIE SI SANT PLINUTA .NU AM CU CINE SA FAC SEX.CRED CA ESTE CE-A MAI BUNA SOLUTIE.ASTEPT RASPUNS.PLISS.

Anonim ,  11 ianuarie 2010, 14:12  

Sunt din Craiova si am reusit sa gasesc ceaiul Zein la Centrul Comercial Mercur la parterul magazinului din centrul Craiovei la plafar, am intrebat inainte la toate farmaciile din Craiova dar nu se gaseste. L-am cumparat vineri 08.01.2010 si nu am decat doua zile de cand in folosesc si sper sa nu fii dat gres si sa-mi fie folositor. Am incercat tot felul de medicamente de slabit si nu am fost asa multumita si binenteles ca am incercat sa tin si diata. Am speranta ca acest ceai o sa-mi fie benefic, daca observ ca da randament am sa fac tot posibilul sa reusesc ca sa-l cumpar in fiecare luna, am inteles ca trebuie administrat cel putin 9 luni, minim. Costul cutei de ceai Zein este de 88.00 ron. Doamne ajuta, sper sa nu regret banii si sa nu aibe efecte negative asupra organismului.

Anonim ,  12 ianuarie 2010, 01:29  

nu luati super slim ca e porcarie tine-ti regim ca-i mult mai sanatos nu poate avea nici -o reacctie adversa orice ai lua slabesti cit il iei si dupa aia te ingrasi iar

Anonim ,  12 ianuarie 2010, 19:41  

buna sunt ioana
pentru baiatul din anglia am o intrebare de unde stie ca 3 kg are cutia ca eu mam uitat pe site http://www.zeinuk.co.uk/product_info.php?cPath=27&products_id=48&osCsid=5dca236607f417aaf8332daa17da32ec
si nimica. nu am vazut cate grame sau kg are cutia. ioana ma numesc

Anonim ,  13 ianuarie 2010, 01:19  

cum sa fac sa slabesc ?sant asa de grasa dar nu ma pot abtine de la mancare.am nascut de aproape un an si nu mai pot sa jos.stie cineva ce as putea face?ma-m ingrasat cu sarcina 25 kg.va rog sa ma ajuta-ti cu ceva.

Anonim ,  13 ianuarie 2010, 13:13  

Ceaiul si capsulele Zein se gasesc acum si in farmaciile Dona. Eu am cumparat de la Dona dupa ce am vazut anunt pe site-ul importatorului oficial www.zeinherbal.ro

Anonim ,  13 ianuarie 2010, 17:39  

Catalin botezatu si-a traso la buci daia a slabit a mai supt si un cibuc sa. daca ala aluat-o la bot trebuien sa o luati si voi? Mare prosti in Romania asta cind era la puscarie tot ceaiuri scumpe a baut BOTE. acum ride de lumea amarita.

Anonim ,  14 ianuarie 2010, 20:13  

Ceaiul se gaseste si in farmaciile Belladonna,farmaciile cu "cele mai mici preturi" si costa 78lei.

Anonim ,  15 ianuarie 2010, 15:22  

Plafar - Traieste Bio Shop 0723.642.322

Ceai Zein - 70 lei / cutie
Capsule Zein - 130 lei / cutie

Anonim ,  18 ianuarie 2010, 01:12  

eu am cumparat pastilele zein 2 cutii plus 2 de ceai...am inceput cura din 25 dec...nimic deosebit...am terminat pastilele in doua sapt...ceai mai am o cutie...da nu se vad mari rezultate...nu asteptati miracole...

Anonim ,  19 ianuarie 2010, 13:48  

Capsule pentru slabit Zein, 20capsule
O cura dureaza 6 luni, dupa care urmeaza 3 luni pauza.
www.naturistfarm.ro
Administrare: 2 capsule pe zi, in doza unica, inainte de micul dejun. Daca scaderea in greutate este prea lenta, dupa 4 saptamani de tratament se pot administra 3 capsule in doza unica. De asemenea, daca scaderea in greutate este prea rapida, doza poate fi redusa la 1 capsula pe zi.

Pentru obtinerea unor efecte optime se recomanda asocierea capsulelor cu ceaiul Zein.

Anonim ,  20 ianuarie 2010, 16:59  

si eu am luat ceai zein ....in 2 saptamani jum. nu am slabit nici 100 gr....bote a dat jos 6 kg...o fi ...la mine nu a mers

Anonim ,  21 ianuarie 2010, 01:39  

buna
cum mai slabiti ?ca mie imi este imposibil sa slabesc.nu stiu ce o sa ma fac cu grasimea,sant super grasa.dati-mi un sfat.

Anonim ,  21 ianuarie 2010, 13:46  

buna,
SA VA SPUN CUM AM REUSIT SA SLABESC 20 KG DIN AUG PANA ACUM:CEAI ANTIADIPOS SANYE CUTIE VERDE 2 CANI PE ZI ,FARA MANCARE DE LA ORA 18.ARE EFECT GARANTAT.DE IERI AM LUAT SI EU ZEIN, SUNT CURIOASA DACA ARE EFECT.MAI VB SI BAFTA FETELOR , TOTUL E POSIBIL DACA VREM ASA CA....

Anonim ,  22 ianuarie 2010, 15:52  

www.farmacie-naturista.ro DISTRIBUITOR AUTORIZAT pentru produsele Zein
Portofoliu: Ceai si capsule ZEIN,Crema anticelulitica ZEIN, Capsule pentru potenta POWERMEN ,Crema cu aur + cadou Crema cu argint ZEIN, Lotiune pentru stoparea caderii parului ZEIN
Intra pe site-ul nostru si vei beneficia de cele mai bune oferte
0745189768/0212423312
PLAFAR IMUNOSTIM FARM SRL- SEDIU SOS COLENTINA 2C, BL 4, SC A, PARTER

Anonim ,  23 ianuarie 2010, 23:56  

Pierdeti 5 kg in 8 zile
Daca slabiti prea repede Intrerupeti cura de cidru 2 zile
www.cidru100.ro

Anonim ,  26 ianuarie 2010, 19:33  

Am luat ceai Zein de la farmacia 2na de pe Bd Unirii nr 14 cu 70 ron/cuite. Se mai gaseste si in farmaciile Dona si in alte farmacii cu siguranta.
Il beau doar de 3 zile si beau doar dimineata. Intr-adevar daca bei si dimineata si seara stai pe wc foarte mult timp...

PS. Adminii blogului ar putea sa stearga ineptiile celor care habar nu au sa scrie si pierd vremea pe internet aiurea!

Anonim ,  27 ianuarie 2010, 20:16  

cine imi spune si mie de unde a luat ceai zein cu 6 ron cutia?adresa mea este serenelablueeyes@yahoo.com

Anonim ,  27 ianuarie 2010, 21:42  

sint in canada si am auzit de ceaiul zein stie cinva unde as putea gasii aici? multumesc

Anonim ,  27 ianuarie 2010, 21:46  

este adevarat cu ceaiul zein ca poti slabii asa de mult?unde as putea gasii in canada

Anonim ,  31 ianuarie 2010, 07:27  

re-code alta porcarie pe bani multi... asa ca se merita sa incercati si ceva mai ieftin

Anonim ,  5 februarie 2010, 13:41  

sunt din slatina si mama mea a cumparat acest ceai din farmacie.rezultate ea zice ca da dar nu stiu ce sa zic pt ca eu nu l-am incercat si nici nu am de gand:).in farmacie ceaiul costa 80 si ceva de lei si s-a hotarat sa comande pe net mai multe cutii odata deoarece in farmacie e cu aproximativ 20 de lei mai scump

Anonim ,  6 februarie 2010, 01:06  

Este o mare inselatorie pentru unii care vor sa faca bani peste noapte cu ajutorul unor personalitati. Eu am luat atat ceai Zein cat si tablete incepand din noiembrie si pana in prezent, pentru colesterol in primul rand. Dar nu numai ca nu mi-a scazut colesterolul ci a si crescut, iar trigliceridele au crescut la valoarea de 420 (adica fff mult)(Inainte nu aveam o valoare mare). Iar greutatea nu a scazut nici un gram. Cu toate ca in luna decembrie am luat o perioada cat 3 tablete pe zi (doua cutii)
Concluzia este ca m-am pacalit crezand in vorbele dlui Botezatu si al dlui Brancu. Care probabil au dorit ca afacerea prietenilor lor sa prospere peste noapte.
SFATUL MEU ESTE SA NU MAI ARUNCATI BANII, CACI POATE UNII DIN DVS. ATI MUNCIT DIN GREU PENTRU ACESTI BANI, SI NU SE MERITA SA-I DATI UNOR PROFITORI.
lILIANA DIN gALATI

Anonim ,  6 februarie 2010, 01:26  

vreti sa slabiti ca bote luati ceaiul si faceti ce face el . puteti? numai aia sla slabesc asta nu ati inteles .ceai si homo fufu

Anonim ,  6 februarie 2010, 13:24  

buna ziua ,mai asa de scump este slimdown 280ron(doua milioane opt sute)???????

Anonim ,  8 februarie 2010, 21:35  

IULIANA-sunt din Craiova - ceai si pastile Zein se gasesc si la Plafarele (sunt 2)din Pta. din V. Rosie .Cum se intampla ca pe unii ii ajuta,pe altii,nu !Cineva spunea de ceaiul Antiadipos Sanye .Eu il beau de aproape 2 ani (e adev. o ceasca seara )nu m-a slabit nici 1 gr. dar ma ajuta la digestie

Anonim ,  9 februarie 2010, 15:41  

Vreau si eu ceai Zein, sa nu fie prea scump, daca se consuma fara capsule are efect? Cred ca trebuie sa comand on-line, pentru ca nu sunt din marile orase...... Astept raspuns de la oricare dintre voi pe adresa tinet1976@yahoo.com
thanks!!!

Anonim ,  10 februarie 2010, 20:18  

cei care sunt interesati de ceaiul zein si locuiesc in Brasov ,el se poate cumpara de la magazinul de plante medicinale din piata Dacia cu pretul de 70 ron si este din Liban !!

Anonim ,  10 februarie 2010, 22:52  

eu am comandat capsulele de slabit si au dat rezultate, am sa mai iau inca doua cutii si daca rezultatele sunt ca cele de pana acum voi fi multumita. am accesat site-ul www.naturistfarm.ro si pe langa produse mi-au pus si factura, nu inteleg de ce toate firmele care trimit prin posta nu anexeasza si documente la colet.

Anonim ,  12 februarie 2010, 15:30  

capsula de slabit e cea mai tare eu am folosit-o adesea, am probleme cu inima si totusi n-am crapat. si am slabit 5 kg pe saptamana.numai ca nu am luat mai mult de 2 sapt pt ca sincer nu ma tine buzunarul, e 4,1 ron pastila dar merita!

Anonim ,  13 februarie 2010, 23:36  

Ceaiul Zein se poate cumpara si online de pe http://zein-ceai.blogspot.com

Anonim ,  14 februarie 2010, 13:55  

in bucuresti gasiti ceai Zein la solon VOGUE...in piata Lahovari,in spatele MC.donalds romana langa sensiblu.

Anonim ,  14 februarie 2010, 15:30  

Fetelor,credeti-ma acest ceai este o mare porcarie.Nu dati o caruta de bani pe el {si de geaba}Faceti sport ,dieta.Beti apa multa .Ceaiul verde este mult mai eficient.Parol.Bafta.

Anonim ,  18 februarie 2010, 22:29  

nu credeti in povesti, Catalin Botezatu face reclama la aceste produse, iar oamenii care cred ca vor slabi din aceste ceaiuri sunt niste naivi care vor da bani pe prostii.Acest Zein, ca este un personaj, nu mai vinde bine in tara sa natala, de fapt niciodata nu a vandut bine produsele sale in Liban, asa ca incearca sa pacaleasca alte natii de prosti.Eu va sfatuiesc sa nu va lasati pacaliti de nimeni!

Anonim ,  19 februarie 2010, 12:40  

Mie mi-a rezolvat problema cu tranzitul intestinal. Acum ma simt bine, dar nu am slabit nici un gram. Si nu maninc porcarii. Beau ceai din noimbrie anul trecut.

Anonim ,  19 februarie 2010, 14:58  

Cred ca e o mare facare pentru cei care vand acest Ceai, dau tot felul de declartii marile VIP-uri pentru care iau bani grosi de la vanzatori. Am comandat si pastile si ceai pentru o luna si nu am dat decat 1/5 kg jos. Plus de asta cand iau pastlele ma apuca ameteala. O mafie..mai bine tinem diete si facem sport decat sa dau asa multi bani pe nimic, ca sa se imbogateasca ei.

Anonim ,  21 februarie 2010, 15:02  

eu am baut ceaiul si capsulele si am slabit 4 kg in 3 saptamini

Anonim ,  22 februarie 2010, 11:10  

diana arata f.bine asa,daca unii doresc scanduri sa le aleaga dintre manechinele fara forme care se impleticesc pe podium,gata, gata sa cada in nas.cei care traiesc in Bucuresti se prostesc pe zi ce trece ,hainele ,gentile,etc..si rahiticile fete reprezinta fericirea! cand i-aud pe "nemaipomenitii experimenteti"oameni de moda dandu-ne lectii cum sa ne imbracam...ati auzit de gusturi ?! ati auzit de bani?! cred ca Botezatu este unic in Romania,in sensul bun!

potenta 26 februarie 2010, 17:45  

Sunt recunoscator pentru informatiile pe care mi le-ati furnizat. Astept si alte pareri. Mersi mult :)

Anonim ,  3 martie 2010, 23:48  

buna.am ;uat si eu ceai zein si se gaseste in farmaciile dona.costa 75 lei.eu una pot sa spun ca nu ma simt multumita de el.dar in schimb stiu si persoane care au slabit de la el.

Anonim ,  3 martie 2010, 23:55  

nu mai beti fratilor tot felul de prostii,k asa va imbolnaviti.eu am o gramada de prietene care s-au imbolnavit de la toate pilulele si ceaiurile.tine-ti un regim disociat si putina miscare.eu asa am inceput sa fac.o sa va zik dc se vede.

Anonim ,  5 martie 2010, 19:00  

buna ,vad k toata lumea se chinuie sa cumpere aceste pastile sau ceaiuri zein...........eu sunt foarte plinuta ..eu am 20 de ani si am 1,57 si 75 kg ,inainte adica acum 2 ani sau 3 aveam 57_56 kg...de ce am ajuns la greutatea asta?pai hai sa va spun ,am fost la medic si mi-a prescris niste pastile care iti taiau pofta de mancare ....ok asa a fost ,cat timp am luat pastilele ma simteam mai bine si nu imi mai era foarte foame....va intrebati ce s-a intampla dupa aceea ?m-am ingrasat foarte mult:)):)) si de ce ,dupa ce am terminat cu pastilele am inceput sa i-au in greutate foarte repede si foarte mult de 2 ani ma chinuii sa zlabesc si nu pot....nu mai am incredere in nimik,nu stiu ce pot sa iau ,acum de frica sa nu ma ingras si mai rau dupa,sport fac din cand in cand pt k nu imi permite timpul ,am o viata mai grea.......in fine.deci dragele mele va sfatuiesc sa nu va mai chinuiti cu astea pt k o sa va fie si mai rau dupa va spun din suflet ....incercati legume si fructe foarte multe ,nu sunt eu in masuara sa dau sfaturi avand in vedere ce greutate am ,eu sunt constienta de asta si stiu ce poate fi bun pt mine si ce nu dar nu am vointa aceea de fier si poate la fel k voi nu renunt la dulciuri ,saorma,mecc si alte prostii care imi fac rau......dar va spun sincer k catalin botezatu nu slabeste cu zein ,este logic la cati bani are si ce viata are sunt sigura k mananca sanatos si multe altele ,cu zein sunt sigura k a primit bani k sa faca reclama k sa cumpere lumea,nu a-ti vazut k toate care au auzit k a consumat el vor sa cumpere ,pana si eu am fost curioasa ....dar m-am gandit mai bine inainte de a face o prostie si de a chieltui aiurea pe ceva care imi face si rau......deci daca tot sunteti interesate de acest ceai va spun k puteti sa-l cumparati din zona obor intre obor si kaufland pe partea cu kaufland este un plafar si are un afis pe geam k au ceai zein .....o sa-l gasiti usor este langa sediul anantului telefonic din colentina.....va pup si aveti grija de voi si sa va ajute dumnezeu sa slabiti si asa sa ma ajute si pe mine k ma chinuie foarte tare problema asta am ajuns sa ma urasc .....pt k o sa va dati seama k majoritatea problemelor vin de aici,relatii,jobs,societate si multe altele ,stiu cum se simte o fata grasa si una care arata bine pt k si eu eram slabuta inainte si viata mea era alta inainte acum inainte sa ies din casa ma imbrac de 10 ori si tot nu ma simt bine cu mine,daca as putea nu as mai iesi deloc din casa si ma simt oribil cand se uita cineva la mine pe strada ,chiar daca motivul poate este altul eu cred k se uita asa fix k sunt grasa si nu imi sta bine ............si multe alte sentimente care ne distruge viata ...stiu..............va pup

Anonim ,  9 martie 2010, 00:25  

cine doreste ceai, capsule zein, cps de slabit, ceaiuri pt obezitate tratament naturist pt o luna, sa-mi scrie: stefanitaorzan@yahoo.com livrare rapida prin curier

Anonim ,  10 martie 2010, 13:45  

buna, am fost o consumatoare de medicamente de slabit, intr-adevar am avut rezultate dar tot odata au aparut si niste dureri de cap cumplite. A fost nevoie sa merg la doctor....
mai departe nu va mai povestesc .....nu afost bine de loc
daca doriti sa slabiti consumati multe legume, fructe si miscare multa

Anonim ,  12 martie 2010, 17:10  

terminati cu iluzia Zein,ceaiuri si pastile,nu ajuta deloc,va golesc buzunarele si va imbolnavesc.Nu mai luati,nu mai luati,folositi-va banii in alte scopuri,nu mai luati.

Anonim ,  16 martie 2010, 11:37  

Buna la toata lumea. Spuneti-mi si mie va rog cum ati facut sa slabiti cu ceaiul Zein ca prietenul meu ia de o saptamana si ceai si pastile si nu iese afara cum se spune si mai grav, chiar a inceput sa se constipe.

Anonim ,  24 martie 2010, 16:13  

e vrajeala cu ceaiu zein. eu am baut 2 saptamani si nu am slabit nici macar jumatate de kg. e doar un detoxifiant. daca vreti sa va curatati organismul puteti sa-l beti, dar daca vreti sa slabiti dati banii degeaba

maria ,  28 martie 2010, 21:32  

am folosit ceaiul deja de o saptamana si este f eficient

Anonim ,  10 aprilie 2010, 00:45  

O SA VA TREZITI PESTE O LUNA -DOUA CU DUBLUL KG INAPOI ATUNCI SA VA VAD

Anonim ,  10 aprilie 2010, 00:50  

EU AM INCER4CAT TOT CE A IESIT PE PIATA ANUL TRECUT SI TOT UMFLATA SUNT. AU EFECT DOAR IN PERIOADA IN CARE LE IEI TOATE SI PE URMA ITI PLANGI DE MILA

Anonim ,  10 aprilie 2010, 01:36  

Sunt prietena cu Bianca si chiar am intrebat`o daca Bote` ia ZEIN..mi`a spus ca spune asta pentru reclama si pentru bani..NU E BUN OAMENI BUNI.NU IL CUMPARATI!Il dau scump sa credeti voi ca e scump pentru ca e eficient..Va spun pe cuvant e MINCIUNA~

Anonim ,  10 aprilie 2010, 10:19  

vand ceai zein pret 50 roni pt cei interesati ym:dinca_yo

Anonim ,  10 aprilie 2010, 11:51  

Eu am slabit 11kg cu Un tratament de slabit Ecofit,este romanesc ,produs de Laboratoarele MEDICA,mi l-a recomandat nutritionistul,si intr-o luna am slabit 11kg.Gasiti mai multe informati despre acest tratament pe www.ecofit.ro

Anonim ,  10 aprilie 2010, 13:51  

Buna, Eu am luat capsula de slabit si am slabit cat timp am luat pastila, dupa aceeia m-am ingrasat la loc .

Anonim ,  12 aprilie 2010, 15:35  

Buna,da asa e daca ei capsula de slabit te ingrasi la loc imediat si daca o iei iar nu mai are efect,zein nu am incercat dar nu cred ca e mare lucru din cite am auzit asa ca tot redusul mincarii si sexul este baza ca de sport te plictisesti.bafta orice ati alege.

Anonim ,  14 aprilie 2010, 21:12  

Dieta CatalinBotezatu a slabit 6 kg in 2 saptamani si 7 zile cu ceaiul Zein. cum vine asta ? Ceva de genul 3 saptamani , nu ? Penibil...daca nu stiti nici macar sa numarati zilele... bine ca nu a slabit 12 kg in 1 saptamana si 24 de zile

Anonim ,  15 aprilie 2010, 12:11  

DNA VIOLETA SI EU VREAU CEAIUL ZEIN CU 6RON DE UNDE POT SAL IAU ADRESA DE MESS nicoleta_maria98si email@yahoo.com sper sa fiti o persoana serioasa nu sa ma pacaliti.va multumesc melt.

Anonim ,  18 aprilie 2010, 19:31  

Nu va lasati fraieriti,,,,,,multa miscare si mancare sanatoasa e reteta perfecta pentru slabit......take care

Anonim ,  23 aprilie 2010, 17:03  

buna,
vreau sa va spun ca si eu am incercat ceaiul zein si este o mare minciuna....raman la vechea idee o alimentatie sanatoasa si miscarea fac totul...altfel de ce ar mai exista oameni grasi pe planeta?

Anonim ,  26 aprilie 2010, 00:29  

oameni buni, sunteti total neseriosi. Cei ce doresc a fi seriosi isi pierd credibilitatea datorita unora care iau in ras problemele de sanatate ale semenilor lor. Spun asta pentru ca mi s-a confirmat ca grasimea este boala. A slabi nu este un moft este o necesitate, altfel apar complicatii precum hiperglicemie,diabet, hipertensiune, boli cardiovasculare. De aceea va rog sa fiti foarte seriosi si sa nu dezinformati persoanele disperate sa slabeasca, s-ar putea sa le aveti pe constiinta, Doamne fereste.
Cu speranta ca m-am facut inteleasa, va multumesc anticipat....
Cu respect V. Stanescu

Anonim ,  27 aprilie 2010, 12:40  

ceaiul zein e cel mai bun chiar da rezultate...merita sa incerkti

Anonim ,  29 aprilie 2010, 18:00  

regimul alimentar este cel mai bun. o viata echilibrata

Anonim ,  9 mai 2010, 18:44  

Am luat zein si nu am slabit nici un gram.Apoi am luat Ecofit cu care a slabit Julia Jianu de la Sexy si am slabit 11kg in 4saptamani.Este si ieftin si produs la noi in Romania de Laboratoarele medica si da rezultate mai bune ca cele din strainatate,tratamentul zein pentru 1 luna adica 2cutii de ceai si 2 cutii de capsule m-a ajuns in jur de 5mil.Tratamentul ecofit (picaturi si pastile)pentru o luna m-au ajuns 139ron.de la picaturi iti dispare pofta de mancare iar capsulele iti grabesc arderile.

Anonim ,  10 mai 2010, 15:15  

pana si NORMOPONDEROLUL romanesc are acelasi efect ca ZEINUL !

Anonim ,  14 mai 2010, 22:24  

dragilor care vreti sa slabiti sanatos , apucati-va sa tineti dieta rina s 90 ,dureaza 3 luni si mananci sanatos si suficient ! daca mai faceti si putina miscare , e perfect!se slabesc intre 15 si 20 kg si are si loc o schimbare a metabolismului!nu mai incercati tot felul de prostii , pt ca nu duc la rezultate bune !

Anonim ,  16 mai 2010, 08:37  

toate pastilele si ceaiurile sunt tepe, un regim de viata sanatos este cel mai eficient,de ani de zile iau ceiuri chinezesti, chiar si reductil la recomndarea unei tampite de doctorite si am 130 de kg de la 98 de kg(1.90).Acum am inceput sa reduc painea si nu mananc seara dupa ora 18,intr-o sapt am dat jos 2 kg. Asa ca nu mai puneti botu la toate prostiile de pe net, va spun din propria experienta.

Anonim ,  19 mai 2010, 00:17  

din pacate, nu e bun de nimic acest ceai. este o iluzie, daca cineva crede ca doar cu acest ceai slabeste. eu l-am baut timp de doua luni si nu s-a vazut nici un rezultat. dezamagita, am renuntat la el si am inceput sa fac sport. alerg de cel putin trei ori pe saptamana si rezultatele nu au intarziat sa apara.

Anonim ,  27 mai 2010, 16:22  

Fake fake fake....Acest ceai promovat in Romania nu este ceaiul original...Rusine!

Anonim ,  24 iunie 2010, 21:17  

ceaiul se gaseste la plafar costa 90 ron...pt cine nu stie exista si pastile zei. ocutie costa 160 ron sipt 10 zile. eu am slabit 7 kg intr o luna.

Anonim ,  24 iulie 2010, 12:36  

spuneti, va rog daca e bun ceaiul k, vad k comentati prea mult pe tema asta.vreau sa stiu daca sa il cupar sau nu.

Anonim ,  3 august 2010, 23:39  

da...e foarte bun....si il puteti cumpara cu 60de ron....amy_nistor@yahoo.com

Anonim ,  13 septembrie 2010, 20:57  

as vrea si eu sa incerc ceaiul zein sa vad daca este eficient de ce nu incercati si cu ceai de leustean ca am auzit ca este foarte bun si eu o sa incerc de azi sa vad daca da rezultate

Anonim ,  11 octombrie 2010, 12:11  

buna am 24 de ani ..acum 2 ani am luat 6 luni reductil si am slabit 30 kg apoi mam lasat pt ca a vrut sa fac un copil in timpul sarcinii nu mam ingrasat mult dupa ce am nascut am vrut sa iau iar dar nu sau mai gasit .......de 2 saptamani tin o dieta a lui monica ramirez care a slabit 70 kg intr-un am si ceva ,,am inceput sa dau jos ma simt foarte bine nu mai sunt imbalonata cum eram inainte ..dar as vrea sa incerc si ceaiul zein ..ce ma sfatuiti ......

Anonim ,  19 octombrie 2010, 18:28  

Buna Violeta vreau si eu ceai la 6 ron cutia mersi anticipat uite adresa mea de email madra009@yahoo.com

Anonim ,  12 noiembrie 2010, 14:59  

eu am consumat 2 luni ceai Zein si de la 78 kg am ajuns la 67 dar dar, am ajuns si la spital deoarece in acest timp am tinut post(postul craciunului 2009) si nu am consumat calciu,magneziu asa cum ar fi trebuit iar eu am o mare lipsa de cele 2 vit .acum dupa un an vreau sa consum iar, dar am ceva emotii .mi-am facut analizele si sunt bune iar dupa 2 sapt ma duc sa le repet.

Anonim ,  14 noiembrie 2010, 20:12  

Rugaminte pt Violeta: imi puteti trimite locatia de unde pot gasi ceai cu 6ron cutia ? Multumesc.
irina_ps2003@yahoo.com

Anonim ,  18 noiembrie 2010, 19:12  

Buna tuturor,ma adresez Violetei,rugamintea mea e, daca poate sa imi dea cateva detalii cu privire la ceaiul zein cu 6 roni cutia.Multmuesc!
adresa mea e, si rog seriozitate :ciubotariu.anca@yahoo.com

Trimiteţi un comentariu