Iuliana Marciuc i-a dat papucii lui Adrian Enache dupa divort


Adrian Enache a ramas cu buzele umflate dupa ce a divortat pentru Iuliana Marciuc. Aceasta l-a anuntat ca relatia lor s-a terminat deoarece are alt iubit.

„Am discutat cu Adrian despre noi, i-am zis tot ce aveam de zis. Îi este greu să înţeleagă şi insistă. Oricum, relaţia noastră nu are nici o şansă. Este prea târziu" declara pentru Click Iuliana Marciuc.

Adrian Enache incearca sa-si inece amarul punand accent pe cariera. „Am mai multe spectacole în ţară. În plus, am un contract avantajos în Turcia. Am avut deja două concerte în cluburile de acolo şi mai urmează încă o serie, atât luna asta, cât şi luna viitoare”.

Adriane, socoteala de-acasa nu se potriveste cu cea din targ! Trebuie sa recunosc ca va statea bine impreuna.

Articole similare:



0 comentarii :

Trimiteţi un comentariu